Thursday, 31 December 2015

HOLIDAYS

Well, kuna aasta 2015 on peagi lõppemas ja aastavahetuse pidamiseni on jäänud vaid loetud tunnid, siis mõtlesin, et teen selle aasta viimase postituse ka ära.

Obviously on mul praegu vaheaeg ning isegi see aeg, millal ma saaks rahulikult puhata on täis tegevusi. Nimelt üle päeva veedan ma enda hommikud jõusaalis koos personaaltreeneriga. Trenn kestab umbes 1,5 tundi ning peale seda järgneb mul pikk venitus, et lihased ei oleks hiljem nii valusad. Kuid koormus on niivõrd suur, et isegi venitus väga ei aita ja järgmised 2-3 päeva ei saa ma voodist ilma valudeta välja. Aga te ei kujuta ette, kui väga ma seda tunnet armastan. Ju siis oli trennist tõesti kasu! :)

Kui ma juba otsustasin enda keha kallal rohkem tööd teha, siis pean ka õigesti toituma, sest "abs are made in the kitchen", right? Seega iga hommik algab mul nö pre-breakfastiga. Selleks on 1-2 Actimel'i, mingi puuvili ning my beloved vitamins, mis sisaldavad biotiini (enne seda kõike muidugi ka vähemalt 1 klaas vett).

Poole tunni pärast söön juba tavalist hommikusööki, milleks on kas puder või võileivad teega. Päevas üritan süüa 4-5 korda, aga see mul väga ei õnnestu, vähemalt praegu.
Kuna täna on aastavahetus, siis võin endale lubada väikese tüki enda tehtud koogist :)

Natuke suvine kook tuli


Lõpetuseks ma soovin kõigile head vana-aasta lõppu ning veel paremat uut aastat! ♥


SHARE:

No comments

Post a Comment

© Paulyne B. All rights reserved.
Blogger Templates by pipdig