Thursday, 19 November 2015

SKINCARE UPDATE x MÁDARA

Mina, kes võitleb hetkel aknega, valin hoolega oma näohooldustooted. Olen kirjutanud blogisse ka toodetest, mida olen varem kasutanud ning olin nendega väga rahul. Nüüd mõtlesin, et võiks proovida midagi uut, mis ei rikuks mu nahka ega teeks mu aknet hullemaks.

Valituks osutus MÁDARA, mida nüüdseks olen kasutanud 3 nädalat ja on näha, et näonahk muutub paremaks ning tasapisi kaovad ka akne armid. Aeg-ajalt tekivad punetused põskede piirkonnas, aga minu nahatüübile on see väga loomulik.

White Clay & Blackberry Clarifying Face Soap - esimesena puudutab nahka põldmarja ja valge savi puhastav näoseep. Kasutan seda iga õhtu ning peale pesemist on nahk väga siidine ja mõnus.

Brigtening AHA Peel Mask - kui nägu puhas ja kuiv, kannan näole õhukese kihina kooriva AHA maski. Lasen mõjuda 5-10 minutit ning pesen jaheda veega maha. Seda toodet kasutan  2x nädalas, kolmapäeviti ja pühapäeviti.

Deep Moisture Gel -  kuna minu nahk on kombineeritud, siis põsed on alati peale pesu kuivad. Selle vastu aitab väga hästi sügavniisutav geel, mida määrin näole kohe kui peale AHA koorivat maski.

Ultra Purifying Mud Mask  - oman ka 12,5ml sügavpuhastasvat mudamaski, kuid seda pole veel jõudnud kasutada. Lugesin ainult pakendi pealt välja, et see on jumet parandav, mürkidest puhastav ning niisutav näomask. Kui kooriv mask otsa saab, siis kasutusele võtan mudamaski ning kindlasti jagan teiega tulemust.

PS. kõikide toodete koostist ning kasutusjuhendit saate lugeda toodetele klikkides.



 





SHARE:

No comments

Post a Comment

© Paulyne B. All rights reserved.
Blogger Templates by pipdig