Sunday, 29 November 2015

- SEARCHING FOR LOCATIONS -

Wow, see pühapäev läks küll kiiresti. Tänasega olen jõudud olla nii paljudes kohtades. Nimelt otsustasin minna otsima kohti, kus saaks rahulikult blogi "fotosessioone" läbi viia. Ennekõike, et mind mitte midagi ei segaks, panin oma telefoni lennureziimi peale ja te ei kujuta ette, kui palju rahulikum oli olla. Siis võtsin enda statiivi ja kaamera, istusin autosse ning läksin avastama Tallinna, haha. Nüüd te küsite, et kuidas ma sain ise sõita, kui mul pole isegi lube? Noh, hetkel lubade asemel on õpingukaat ja isa, kes on kohustatud minu kõrval istuma ning mind juhendama.
Esimeseks sihtpunktiks osutus meile Pirita. Mäletan veel PMG aegadest, et seal on väga palju ilusaid kohti, mis sobiksid väga hästi pildistamiseks. Järgmisena tegime peatuse Viimsis, Noa restorani juures, kus on imeilus vaade merele. Sõitsime ka Maardu mõisast läbi, aga seal oli ohtralt palju inimesi, seega me ei hakkanud isegi peatuma. 

Nüüd pühendan terve õhtu uurimistöö aluste I seminari ettevalmistamiseks. Soovige mulle edu.

Ilusat õhtut! 













SHARE:

No comments

Post a Comment

© Paulyne B. All rights reserved.
Blogger Templates by pipdig