Friday, 27 November 2015

NEW SKILLS x PHOTOGRAPHY

Nagu kõik juba teavad, Paulyne sai endale uue kaamera, aga ei oska sellega midagi peale hakata.
Nii siis, kolmapäeval, 25.11.2015, päev enne minu sünnipäeva, läksin peale kooli agentuuri. Seal toimus fotograafia kursus meie agenuuri juhi poolt, kus meile õpetati stuudios pildistamise tehnikat. Ausalt öedes läksin ma sinna ainult selleks, et nad paneks minule õiged seaded ja räägiksid millega pean arvestama väljas pildistamisel ja mis režiimi siis kasutama(mul stuudiot ju ei ole). Kuid jällegi oli see uus ja väga huvitav kogemus.
Kunagi ammu, kui alles hakkasin modellindusega tegelema, siis isegi ei mõelnud selle peale, et hakkan ise kaamera taga olema/seisma ning "meistriteoseid" looma, haha. Aga kui hakkad selle asjaga lähemalt tegelema, muutub see sõltuvust tekitavaks.


Pildid on tehtud minu kaameraga ning minu fotograafiks ja modelliks oli Anya Kuriljonok :)





Proovin teha "Quiz Question"-i, seega küsige igasuguseid küsimusi kas selle postituse all või meili kaudu (paulynebkj@gmail.com). Teen postituse, kui saan kokku 25 küsimust!

Ilusat õhtut!
SHARE:

No comments

Post a Comment

© Paulyne B. All rights reserved.
Blogger Templates by pipdig