Sunday, 15 November 2015

New Glasses x In Style

Jee, nägemine on nüüd 0.25 võrra halvem tänu arvutile, telefonile ja läätsede. Nüüd saab uued prillid, kas pole tore??
Silmanägemine halvenes mul juba ammu, kuid mitte nii palju. Selle tegid hullemaks läätsed. Esiteks kirjutati mulle välja vale retsept ja see oligi peamine asi, mis mu nägemise hullemaks tegi. Mõtlesin, et no pole hullu, näen natuke imelikult, aga küll ma elan üle. Iga kuu ostsin uued ja koguaeg erinevat värvi. Proovisin alguses tumesinised, siis rohelised, pruunid ja viimasteks jäid helesinised. Nüüd aga mõtlesin, et aitab sellest naljast ja läksin Instrumentaariumisse endale prilliraame valima.
Valisin neid umbes pool tundi, kuna minu näokujule sobivad väga vähesed. Ja lõpuks leidsin need imelised prillid, mis olid AINUKESED, mis mulle sobisid. Seekord võtsin ümaramad, eelmised olid  kandilisemad.




Follow me on Facebook / Instagram / Bloglovin




SHARE:

No comments

Post a Comment

© Paulyne B. All rights reserved.
Blogger Templates by pipdig