Friday, 23 October 2015

ONE MONTH IN MILANO

Oled sa kunagi mõelnud, kuidas see modelli elu ikkagi välja näeb? Kuidas kõik castingud toimuvad? Mida modellid teevad vabal ajal? Jutt käib muidugi modellielust välismaal.

Ma pole muidugi nii edukas modell, kes kõnniks Dior, Gucci või Giorgio Armani moeshowdel, kuid tead, terve see protsess on ikka sama, vahet ei ole, kas oled kuulus Victoria’s Secreti modell või tavaline neiu (või noormees), kelle eesmärk on teenida modellindusega raha kuskile välismaale reisides ja modellitööd tehes.

Paljudel tekib tihti selline küsimus, et kuidas MINA modelliks hakkasin?
Minu “modellielu” algas siis sellest, et vaatasin liiga palju Victoria’s Secreti  runway showsid ja tuli selline tahtmine endal kunagi tiivad selga panna ja kontsad alla visata ja sammuda publiku poole koos Adriana Lima ja Izabel Goulartiga.

Järgmine samm oli agentuuri otsimine... olin käinud ühel fotosessioonil Hegert Toomsooga. See oli minu ESIMENE sess ELUS ja ma olin nii excited ja tulemus oli minuarust ka super. Saatsin umbes kolmele agentuurile enda kohta infot ja pilte. Paari päeva pärast saan ma meili enda praeguselt agentuurilt, kus oli kirjas, et ootavad nende stuudiosse, et mind mõõta ja lihtsalt rääkida ja tutvuda.
Nüüd siis oli juba teine kord, kui käisin välismaal (Milanos) modellitööd tegemas. Mõlemal korral oli juhtunud nii palju huvitavaid asju. Esiteks siis see, et elad välismaal üksi, täiesti üksi. Mõne jaoks ei ole see sugugi uus kogemus, aga no minul, kes on alati emme ja issi lapsuke olnud, oli see lihtsalt nagu wow, üksi, teen nüüd mis tahan haha.

Kui me nüüd selle postituse teema juurde asume, siis võin öelda seda, et kõige igavamad ja aega võtvamad asjad on castingud. Sa saad meili, kus on kirjas aadress, kellaaeg ja inimese või brändi nimi, kelle jaoks see casting läbi viiakse ja terve päev lihtsalt seikled mööda Milanot ja otsid seda kohta ja hiljem, kui kohale jõuad võid arvestada, et sul läheb veel umbes tund castingu järjekorras seismiseks.  Koju jõudes ma ei suutnud isegi jalgadel seista.

See aasta oli õnneks või kahjuks modellinduse market halvem seega castinguid oli vähem ja vaba aega rohkem. So that means.............jah, et me magasime päevad läbi, kuna õues oli umbes 40 kraadi sooja ja toas oli nii umbne (meile muidugi meeldis see, et saime toa, kus polnud konditsioneeri), et me lihtsalt ei suutnud mitte midagi teha. Õhtul, kui läks natuke jahedamaks (loe: põhimõtteliselt ei läinudki) sättisime välja.

That’s it, hope you enjoyed J
                 

                                    2014                                     









                                     2015                                    



Väike beebi William :)






Test shoot

Test shoot

Test Shoot

Work for Replay




Follow me on Instagram

SHARE:

No comments

Post a Comment

© Paulyne B. All rights reserved.
Blogger Templates by pipdig