Monday, 19 October 2015

10 STUPID FACTS

Well! I haven't written facts about me before, so now I thought, why not to try?

  1. I've been blonde... yeah, BLONDE.
  2. I can't be in a mall longer than 1 hour, I get sick and my eyes start to sting.
  3. I'm the youngest in my class.
  4. I finished music school 4 years ago.
  5. I was dancing ballet for 10 years.
  6. I'm in love with badminton
  7. I have a 35 year-old brother.
  8. I started using makeup when I was 13, and I really regret it.
  9. I change my room's decor at least 2 times a year.
  10. Earlier this year, when I was in Milan, I saw Mario Balotelli shopping with his daughter and ex-girlfriend.
 I could write a long list of facts, but I saved some for later :)




Nii! Pole endast siia kunagi veel fakte ladunud, seega mõtlesin, et võiks proovida. Alguseks siis piisab kümnest.
  1. Kunagi olin ma blond... jah, BLOND (õnneks mitte väga pikka aega)
  2. Ma ei suuda olla kaubanduskeskuses kauem kui 1 tund, mul hakkab paha ja silmad hakkavad millegipärast kipitama. (What's wrong with me?)
  3. Olen enda klassist kõige noorem.
  4. Lõpetasin muusika kooli 4 aastat tagasi
  5. Ma tegelesin ballettiga 10 aastat
  6. Ma armastan sulgpalli
  7. Mul on 35-aastane vend
  8. Hakkasin end meikima kui olin 13
  9. Muudan enda toa sisekujundust vähemalt 2 korda aastas
  10. See aasta, kui käisin Milanos, nägin Mario Balotellit enda lapse ja eksnaisega shoppamas

Neid punkte tuleks veel siia väga palju, kuid jätan need järgmiseks faktide postituseks :)






SHARE:

No comments

Post a Comment

© Paulyne B. All rights reserved.
Blogger Templates by pipdig